Eerste inzamelactie - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Puck Schep - WaarBenJij.nu Eerste inzamelactie - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Puck Schep - WaarBenJij.nu

Eerste inzamelactie

Door: Puck Schep

Blijf op de hoogte en volg Puck

20 December 2015 | Nederland, Utrecht

Vandaag Zumba marathon gehouden! Helaas niet zo druk als verwacht/gehoopt! Maar ze waren er! Bedankt daarvoor lieve dames. Heerlijk gedanst en toch weer wat geld op gehaald voor de kinderen in Ethiopië!

Ook heb ik vandaag wat meer duidelijkheid gekregen over mijn opdracht. IK ga een dansclub beginnen voor verstandelijk beperkten kinderen, zij gaan vervolgens op een festival optreden wat in mei plaats vind, in Addid Abeba. Dit festival wordt georganiseerd om te laten zien dat mensen met een beperking wel degelijk kunnen functioneren in de maatschappij! Super veel zin heb ik daar in!
Ook dit is één van de projecten waarin ik ga helpen: http://respo.org/ethiopie-xperience-een-ervaring-om-nooit-te-vergeten

Binnekort kun je ook online doneren, jou het blogg in de gaten!

Volgende week weer, lekker na tweede kerstdag al dat eten verbranden. Kom allemaaaaaaaal en dans mee :D Groetjess

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Puck

In februari ga ik de minor Sport & Therapy for empowerment volgen in Ethiopië. Samen met drie andere studenten gaan we een steentje bijdragen aan een actieve leefstijl voor kinderen met een fysieke of motorische beperking. Sport verbind en verbroederd. Door sport in te zetten als middel zullen deze kinderen gezonder en gelukkiger worden! Wat wil een mens nog meer? Steun ons project door middel van een donatie! Dit geld zal 100% besteed worden aan bijvoorbeeld: sportmateriaal, huren van sportzalen etc. Het doel is om voor vertrek per student 1000,- euro in te zamelen! Dat is niet niks. Je kunt doneren door middel van cash, maar ook door even contact met mij op te nemen. Dan verwijs ik je door naar het rekening nummer. Bij voorbaat dank en ik hou jullie op de hoogte! https://www.youtube.com/watch?v=3C3PxxISdYg Neem hier een kijkje!

Actief sinds 15 Nov. 2015
Verslag gelezen: 279
Totaal aantal bezoekers 4358

Voorgaande reizen:

08 Februari 2016 - 16 Juni 2016

Minor Ethiopië

Landen bezocht: