Van start - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Puck Schep - WaarBenJij.nu Van start - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Puck Schep - WaarBenJij.nu

Van start

Door: Puck Schep

Blijf op de hoogte en volg Puck

15 November 2015 | Nederland, Utrecht

In februari begint mijn avontuur in Ethiopië. Ik ga deelnemen aan minor Sport & Therapy for Empowerment en zal daar dan ook afstuderen. Samen met drie andere studenten zal ik ondersteuning bieden op het gebied van sport op scholen voor kinderen met een verstandelijke of motorische beperking. Door van te voren geld in te zamelen voor bijvoorbeeld materiaal, huur van zalen etc. hopen wij dat wij in die korte tijd dat wij er zitten (4 maanden) extra kunnen investeren! Help ons daarbij door te doneren. Wil je weten hoe en waar? Mail dan even naar: puckschep@hotmail.com Het is het doel om iedere student 1000,- op te laten halen! Dat is niet niks. Ik kijk er in ieder geval al heel erg naar uit om aan de slag te gaan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Puck

In februari ga ik de minor Sport & Therapy for empowerment volgen in Ethiopië. Samen met drie andere studenten gaan we een steentje bijdragen aan een actieve leefstijl voor kinderen met een fysieke of motorische beperking. Sport verbind en verbroederd. Door sport in te zetten als middel zullen deze kinderen gezonder en gelukkiger worden! Wat wil een mens nog meer? Steun ons project door middel van een donatie! Dit geld zal 100% besteed worden aan bijvoorbeeld: sportmateriaal, huren van sportzalen etc. Het doel is om voor vertrek per student 1000,- euro in te zamelen! Dat is niet niks. Je kunt doneren door middel van cash, maar ook door even contact met mij op te nemen. Dan verwijs ik je door naar het rekening nummer. Bij voorbaat dank en ik hou jullie op de hoogte! https://www.youtube.com/watch?v=3C3PxxISdYg Neem hier een kijkje!

Actief sinds 15 Nov. 2015
Verslag gelezen: 453
Totaal aantal bezoekers 4350

Voorgaande reizen:

08 Februari 2016 - 16 Juni 2016

Minor Ethiopië

Landen bezocht: